Monday, February 6, 2012

Olasz almatorta

A receptet még régebben írtam ki a szökekonyha.blogspot.com oldalról és most jutottam addig hogy megcsináljam.




Hozzávalók:



  • 8-10 alma (én 3 üveg befőttet tettem)
  • fahéj , cukor, vaniliás cukor (nekem a beföttben volt)
Tésztához:

  • 5 tojás (én 3-at tettem)
  • 4dl cukor
  • 4dl liszt
  • 1cs sütőpor
  • 1dl olaj
  • 1cs vaniliás cukor (elhagytam)
Tortaformát kibéleljük sütőpapirral, belepakoljuk a félbevágott kimagozott almát leszórjuk fahéjjal cukrokkal, 15-20 percig sütjük 180 fokra előmelegített sütőben.
A tojásokat kettéválasztjuk a sárgájához hozzákeverjük a többi hozzávalót a fehérjét kemény habbá verjük és azt is hozzákeverjük.
A sütőből kivesszük az almát és rásimítjuk a tésztát majd készre süssük.
Villával próbáljuk ha nem ragad rá a tészta akkor jó.


2 comments:

  1. Guszta és nagyon finom lehet! Szeretem a gyümölcsöt a süteményben annyira jó ízt ad !

    ReplyDelete
    Replies
    1. tényleg nagyon finom lett.az alja ahogy így ki van fordítva a formából ropogós a teteje omlós az alma (itthoni tavaly összel szedtem és tettem üvegbe) meg kicsit savanykás ízt ad neki.

      Delete