Friday, January 27, 2012

vc szőnyeg

régebben már terveztem megcsinálni csak sajnos ez is egy félbehagyott projektom lett .
ma túljutottam a lustaságomon és hogy mással kössem le a figyelmem, plusz szeretném a páromnak valentin napra adni. (mindig olyant adunk ami hasznos)
 legutóbb így állt a "remekmű"

innen kaptam az ötletet:
http://www.craftpassion.com/2010/03/recycle-tutorial-braided-rag-rug.html


ma pedig eddig jutottam vele:

összefontam a 3 különböző anyaggombolyagot(maradt is anyagom)

nekiálltam géppel rávarrni de egyáltalán nem vitte (ilyen az én szerencsém) ezért elkezdtem kézzel hozzáöltögetni a kivágott vastag alsóanyaghoz.( fotel bevonására használtuk és abból maradt fenn egy kisebb darab.) 

nehogy bárki azt gondolja hogy ilyen gyors vagyok. csak ráigazgattam hogy meglássam elég-e a fonat és pont elég. igy fog kinézni ha kész lesz plusz a széleket varrom még le majd.
az előző képen látni hogy hol álltam meg ma.
folyt. köv.

3 comments:

  1. Ügyes vagy, de ezzel még lesz sok munkád! Kiváncsi leszek a végeredményre!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. elég gyorsan haladok vele majd hétfőn teszek fel új képet róla addigis csinálom a dolgom hétvégén mert ilyenkor mindig nagy a nyüzsgés.

      Delete
  2. good posting,share us our inspirations when we encounter those from a internet trip at http://www.prettytailor.com/,you shall have great fun,may you a good life every day,ty

    ReplyDelete