Monday, March 5, 2012

Portugál Pudingos muffin

A receptet tvben láttam egy német adón ahol máshogy készítették el valami speciális dolgokat raktak bele amit sehogysem birnék itt beszerezni , ígyhát leegyszerűsítettem magamnak.

Hozzávalók:



  • 15 dkg olvasztott margarin + a forma kikenéséhez
  • 17 dkg cukor +6 ek. a pudingba
  • 3 tojás
  • 550 g liszt + a nyújtáshoz
  • 2 teáskanál sütőpor vagy szódabikarbóna
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 6 dl tej (pudinghoz)
  • 2 csomag vanília ízű pudingpor
A tésztához összegyúrom a margarint cukrot tojást lisztet szódabónát és a vaniliás cukrot. spajzba tettem pihenni .
Ezalatt megfőztem a pudingot és azt tettem a spajzba hűlni.
a tésztát kinyújtottam.
ugyanakkora pogácsaszaggatót használva mint a sütőforma kis peremet hagyva körültötte kivágtam a tésztából a formába illő menyiséget a maradékból pedig kiszaggattam a pogácsaszaggatóval a sütemény tetejét ( a végén alját).
majd a kivajazott formába nyomkodtam a tésztát a széleit levágtam és 1 ek. pudingot mértem bele amit aztán lefedtem a maradék tésztával.
ezt 200 fokon 20 percig sütöttem , de mivel a sütőm belseje hamarabb süt ezért megfordítottam 10 perc után a formát a sütőben, hogy egyenletesre sűljön meg.


No comments:

Post a Comment