Sunday, May 20, 2012

betegség miatt szüneteltem

Egy ideje már, hogy nem írtam a blogomba. Az utóbbi hétben beteg voltam, tőlem nem megszokott módon. A párom brüsszelből hazahozott valami nyavalyár, ami megfertőzött. A torkom úgy fájt, hogy alig bírtam nyelni, a bal mandulám bedagadt, és két napig folyamatosan tüsszögtem. Ma még fáj a torkom ha nyelek, de már nem annyira mint az elmúlt napokban. Most a leggusztustalanabb része következik a betegségnek mikor felköhögöm a lerakódott válladékot.

Amit nagyon tanácsolok mindenkinek és a gyerekein is alkalmazza, ha lehet, NE DOBÁLJUNK BE SEMMILYEN GYÓGYSZERT! Erre azért hívom fel a figyelmet mert engem odavágott mikor a betegségem első napján anyósom adott az orrdugulásra valami piros pirulát(defrinol), a dobozán 3x2-őt írt és mivel egyszer régen már szedtem belőle, most is bedobáltam. A legrosszabb ezekben a készítményekben hogy a májat és vesét roncsolják. Köszönjük szépen, észrevettük, mikor elkezdett menni a hasunk.

Szóval az elmúlt időben elfogyaszottam majdnem egy tábla strepsilset, tantum verde-t fújtam be (feltőtleníti a torkot) és "jagorcsevina szirupot"(kankalin) szopogattam két kanállal minden hat órában.

Igaz tovább tart a gyógyulás, de megéri. A gyerekek is szerintem szívesebben szopogatják el a hat óránkénti édes szirupot mint hogy priulák halmát kelljen ledugniuk a torkukon.

Ja, és amit még elfejtettem! Ha fáj a torkunk ne igyunk szénsavasat, vagy hideg sört. (akármilyen kihagyhatatlan ajánlat is)

Körülbelül ez lett volna az én gripám története. Most pedig megosztom veletek az új igazolványképemet, mert kell vízumot csináltatnom.

No comments:

Post a Comment