Wednesday, April 11, 2012

az elmúlt napok gyümölcse

vagyis amit mostanában csinálok és ezért nincs túl sok bejegyzés.....

totojászom a palántákat. Szó szoros értelmében , spirccölgetem rakosgatom a legmelegebb helyet keresve , de sehogysem lesznek olyan nagyok mint anyósomnál.


A legdúsabb levendulám


paprikapalántáink


és az uborkapalánták.



Amivel még elmegy elég sok időm , hogy a macskám megrühösödött. 
Sajna, de való. A legroszmájúbb feltételezéseim szerint az utca másik végében lakó fekete macskától kapta el ugyanis pár éjszakát nálunk töltött mikor a szomszédom kandúrja elől menekült a párzási időszakban. 
Orvoshoz nem vittem mert akkor a kedves párom kivágott volna engem is és a macskámat is, ha többet ráköltök mint az évi 300 dinár amibe a bolha és kullancsnyakörve kerül. 

Így hát megfogadva az öregasszonyok tanácsát kipucoltam a fülét kamillateával és bekentem disznózsírral.
ezt 4 napig 2x ismételtem és ma már boldogan fetreng a homokban a macskám. nem rázza a fejét és nem is vakarózik . Igaz kell még idő amíg a szőre visszanő de legalább már tiszta a füle.

jó tanács hogy ne rohanjunk mindennel az orvoshoz, legtöbbször árt jobban mint használ.
pl az itteni privát állatorvos felír egy gyógyszert amire az állat allergiás és az allergiára is felír egy gyógyszert és így tovább....
kérdezzetek inkább idősebbeket meg hogy mit lehet tenni.



No comments:

Post a Comment