Tuesday, February 28, 2012

Tejfölös hús tepsis krumplival

Hozzávalók: (2 személyre)

Tejfölös hús
Húshoz:

  • 2 szelet csontos disznóhús 
  • 4 dl víz
  • 1 kávéskanál pirospaprika
  • ízlés szerint vegeta
  • 2 kisebb fej vöröshagyma
  • zsír vagy olaj
  • 3 ek. tejföl
A zsírba belevágtam apróra a hagymát azt üvegesre dinszteltem és beletettem a paprikát felöntöttem vízzel és beletettem a húst. 1 órát másfelet (hústól függ) főztem majd hozzátettem a vegetát és a tejfölt. így hagytam még 10-15 percet közepes lángon rotyorogni.

Tepsis krumplihoz:

  • 6 nagyobb szem krumpli
  • zsír vagy olaj a tepsi kikenéséhez
  • zöldségfűszert használtam de Maxnál vannak erre más variációk
  • 3 kisebb fej vöröshagyma
Kikentem a tepsit zsírral és belekarikáztam a krumplit leszórtam fűszerrel és rákarikáztam a hagymát.
250 fokon 45percig süttem.

Max fűszerezése:






No comments:

Post a Comment