Thursday, January 26, 2012

üdvözlöm Gesztenyét!

új olvasóm lett, aminek nagyon megörültem.
Gesztenye a bonbonmánia blog tulajdonosa.
A blogod nagyon színvonalas és bevallom hogy irigyellek és mindazokat akiknek a receptjei megjelennek gasztromagazinokban.
Bevallom feladtad a leckét a receptjeiddel, rengeteg fűszer, eljárás, és sok más egyéb van aminek utána kell néznem.
de megéri mert szeretek új dolgokat tanulni.
bonbonokhoz azért fordultam mostanában mert rengeteg tortabevonót gyűjtögettem össze a karácsonyi leárazások során, és mert nagyon unom a tejszínhabos piskótás méteres süteményeket amiket mostanában eszünk.
sajnos a bevonásokat nem sajátítottam még el , mint például a fondant és más cukor ill. egyéb bevonatokat, de a karamellizálásomat tökélyre fejlesztettem(kislábosban).
Régebben rengeteg repectet gyűjtöttem össze amiket mostmár nincs is kedvem elkészíteni mert vagy 1 kg cukor kell bele vagy minimum 10 tojás, vagy mert olyan formában sül ami méregdrága (lásd. sakktábla torta)
szóval örülök hogy olyan blogokat böngészhetek aminek receptjeit ha megtetszik el is tudom készíteni. pl a bonbonmánián és a takarékos konyhán is elég sok olyan étel van ami olcsón kihozható.
Ezért köszönöm nektek hogy ítjátok a blogotokat és hogy nem az esetleges vitákkal foglalkoztok (elmúlt pár napokban olvastam - kinek mi a "saját" receptje)
remélem hogy még rengeteg nagyon finom és olcsó ételreceptet olvashatok nálatok.

üdv
Süne

No comments:

Post a Comment