Thursday, February 23, 2012

csokoládémázos sütőtökös sütemény

A receptet  insidebrucrewlife.blogspot.com-ról vettem.

Eredeti recept:


  • 1 csomag sütöpor
  • 1 csésze vaj/olaj
  • 3 tojás
  • 1 csésze liszt
  • 4 csésze apróra reszelt sütőtök.
ezt sütőpapirral bélelt tepsiben 200 fokon 10-15 perc alatt készresütjük majd 2 tábla (200g) étbevonóval leöntjük és forró vizbe teszünk 2 kést majd váltogatva azokat felvágjuk vele kockákra.

amit én variáltam rajta hogy nem sütöport tettem hanem 1 kávéskanál szódabikarbónát.

ami még nem maradhat a nyelvem hegyén hogy anyósom megjegyezte hogy fahéjjal és egy kis cukorral jobb íze lenne plusz igy szerinte érzik rajta a szódabikarbóna. 



plusz muszály hozzátennem hogy mialatt sütöttem a teraszra szállt egy kismadár,  ami nem gyakori hiszen mindig settenkednek a macskák valamiben.
és még azt kell tudni rólam ha már madárról van szó hogy minden ami kisebb a galambtól az nekem kismadár, lusta vagyok őket megjegyezni.


No comments:

Post a Comment